Onderdeel van FORTEZZA Groep

  070 327 7281  carriere@fortezza-groep.nl

Over

FORTEZZA IT

Planning en uitrol van migratie- en infrastructuurprojecten

Fortezza IT consists of three separate teams: the service desk, the management team and the project team. The service desk team is the beating heart of our managed IT services. Our support engineers provide technical support to customers by performing operational management activities and processing first and second line reports.

Within the management team you are alternately in the office and on location with our customers. You handle the second and third line reports at the office. During management days you provide on-site support to our customers. You are therefore the calling card of Fortezza and you ensure that the relationship with our customers remains good.

The project team is responsible for planning and deploying migration and infrastructure projects. We pay a lot of attention to product development and we like to introduce new and innovative IT solutions to our customers.

Although we have three separate teams, each with their own specialization, we are  Team Fortezza together . The lines are short and we are all ready to help each other. Our common goal is always to help the customer as best we can.

Technologieën

Wij hebben een zeer gevarieerde klantengroep en geen enkele klant is hetzelfde. Bij elke klant is de infrastructuur weer iets anders ingericht. Dit betekent dat wij veel collega’s hebben die in de volle breedte verstand hebben van verschillende technologieën. Als Silver Partner van Mircosoft hebben we natuurlijk wel de voorkeur voor Microsoft-gebaseerde systemen en technologieën.

Onze Visie

De kwaliteit van onze dienstverlening staat centraal. Wij werken volledig volgens ITIL procedures. Om dit te waarborgen zijn wij sinds 2012 volledig gecertificeerd voor ISO 9001 en ISO 20000, en sinds 2014 ook voor ISO 27001. Wij lossen meer dan 95% van de incidenten op binnen de met de klant afgesproken doorlooptijden. Eindgebruikers waarderen de kwaliteit van onze dienstverlening met een 9,1.

Een ander belangrijk item binnen Team Fortezza IT is onze kennisbank. Met deze kennisbank ondersteunen we niet alleen onze klanten beter door via de Self Service Portal een directe oplossing te bieden, maar ook delen we zo onze kennis binnen het team.

Uiteindelijk is het ons doel om zoveel mogelijk te automatiseren. Om dit te bewerkstelligen voeren wij in ons team regelmatig technische en procesmatige verbeteringen door.

FORTEZZA in beeld