Over Managed ICT
Managed ICT bestaat uit drie aparte teams: de servicedesk, het beheerteam en het projectenteam. Het servicedeskteam is het kloppende hart van onze managed IT services. Onze support engineers leveren technische support aan klanten door het uitvoeren van operationele beheerwerkzaamheden en het verwerken van eerste- en tweedelijnsmeldingen.
Binnen het beheerteam ben je afwisselend op kantoor en op locatie bij onze klanten. Op kantoor handel je de tweede- en derdelijnsmeldingen af. Tijdens beheerdagen lever je on-site support aan onze klanten. Je bent dan ook het visitekaartje van Fortezza en je zorgt ervoor dat de relatie met onze klanten goed blijft.
Het projectenteam is verantwoordelijk voor de planning en uitrol van migratie- en infrastructuurprojecten. Wij besteden veel aandacht aan productontwikkeling en we introduceren graag nieuwe en vernieuwende IT-oplossingen bij onze klanten.
Ondanks dat we drie aparte teams hebben met ieder hun eigen specialisatie zijn we met elkaar samen Team Fortezza. De lijnen zijn kort en we staan allemaal klaar om elkaar te helpen. Ons gezamenlijke doel is altijd om de klant zo goed mogelijk te helpen.
Technologieën
Wij hebben een zeer gevarieerde klantengroep en geen enkele klant is hetzelfde. Bij elke klant is de infrastructuur weer iets anders ingericht. Dit betekent dat wij veel collega’s hebben die in de volle breedte verstand hebben van verschillende technologieën. Als Silver Partner van Mircosoft hebben we natuurlijk wel de voorkeur voor Microsoft-gebaseerde systemen en technologieën.










Onze Visie
De kwaliteit van onze dienstverlening staat centraal. Wij werken volledig volgens ITIL procedures. Om dit te waarborgen zijn wij sinds 2012 volledig gecertificeerd voor ISO 9001 en ISO 20000, en sinds 2014 ook voor ISO 27001. Wij lossen meer dan 95% van de incidenten op binnen de met de klant afgesproken doorlooptijden. Eindgebruikers waarderen de kwaliteit van onze dienstverlening met een 9,1.
Een ander belangrijk item binnen Team Managed ICT is onze kennisbank. Met deze kennisbank ondersteunen we niet alleen onze klanten beter door via de Self Service Portal een directe oplossing te bieden, maar ook delen we zo onze kennis binnen het team.
Uiteindelijk is het ons doel om zoveel mogelijk te automatiseren. Om dit te bewerkstelligen voeren wij in ons team regelmatig technische en procesmatige verbeteringen door.



“Werken bij Fortezza betekent voor mij werken met collega’s die altijd bereid zijn om samen de schouders er onder te zetten.”
Jeroen, System Engineer